کیاکیا، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

کیا نی نی

ذات الریه!

1390/11/6 19:30
نویسنده : بابای کیا
818 بازدید
اشتراک گذاری

بر اثر سرماخوردگی 3 روز در بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی سیرجان بستری بودم دکتر معالجم که خیلی زحمت کشید دستش درد نکنه آقای دکتر مهران کاظمی بود و بیماریم را چرکی بودن ذات الریه تشخیص دادند و امروز قبل از ظهر از بیمارستان مرخص شدم در اینجا جا دارد از پرستاران عزیز هم تشکر کنم.ماچبیمارستان دکتر غرضی

کیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

صهیب
11 بهمن 90 15:50
سلامم داداش کیا .من هم همین حالاروی تخت بیمارستانم.به بابات بگو پیشنهاش برای بهترشدن عکسام چیه. دوستت دارم.
الهام (مامان لنا)
16 اسفند 90 22:15
خدا روشکر حالت خوب شد
زیبا
14 اردیبهشت 91 10:56
ایشالا هیچ وقت دیگه مریض نشی عزیزم.با افتخار لینکت کردم کیا نی نی جوووونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیا نی نی می باشد